Een Luchtcompressor Repareren Die Geen Druk Opbouwt?

Waarom bouwt een compressor geen druk op? Beschrijft het volgende wat er gebeurt, of liever, wat er niet gebeurt, op uw compressor?

De motor loopt en loopt. De pomp klinkt alsof hij werkt, maar de luchtdruk in de tank stijgt helemaal niet. De tankdruk stijgt tot een vooraf bepaalde druk en stopt dan met stijgen. Ook al draait de compressor nog, hij stopt niet met draaien.

Je vraagt je af waarom je compressor niet helemaal werkt, hoe een luchtcompressor zou moeten werken!

Ik zal u de meest voorkomende redenen laten zien waarom uw compressor geen druk opbouwt en hoe ernstig ze zijn, evenals manieren om ze allemaal te testen.

Waarom Bouwt Mijn Luchtcompressor Geen Druk Op?

Een luchtcompressor kan een pomp zijn die wordt aangedreven door een elektromotor of een motor die wordt aangedreven door andere brandstofsoorten, zoals benzine of diesel.

De compressorpomp is het onderdeel dat lucht comprimeert.

Zuigers en cilinder

Op de bovenstaande foto ontbreekt een deel van de pompkop, die een inlaatpoort zal bevatten. De kleppen en klepplaten die openen of sluiten afhankelijk van of de pomp in de inlaat- of compressiecyclus staat, ontbreken ook bij deze pomp. Je kunt ze hieronder zien.

Beide ventielplaten met membraanventielen

Bij alle luchtcompressoren zuigt de pomp vrije lucht uit de atmosfeer aan via een inlaatklep. De inlaatpoort van de pomp heeft meestal een filter om stof buiten te houden. De pomp drijft vervolgens de lucht in de tank en verhoogt de druk in de compressortank.

Verschillende stijlen luchtcompressoren, bijvoorbeeld zuiger- versus roterende schroef, bereiken dit met verschillende methoden, maar ze doen vrijwel allemaal hetzelfde, zuigen lucht uit de kamer of via een externe luchtinlaat en drijven die lucht in een tank druk op te bouwen.

Waarom bouwt de compressorpomp geen druk op als deze wordt aangedreven door een goed werkende motor? De volgende reden is de meest waarschijnlijke.

Wat Zijn De Meest Waarschijnlijke Redenen Waarom Mijn Luchtcompressor Geen Druk Opbouwt?

De meest waarschijnlijke redenen waarom uw luchtcompressor geen druk opbouwt, zijn:

  • Compressor inlaatklep defect
  • Drukklep compressorpomp defect
  • Compressor pakking defect
  • Compressorzuigerafdichting defect
  • De terugslagklep van de tank is aangetast

Defecte Inlaatklep Van De Compressor

Als de inlaatklep defect is, zal de compressor in één cyclus lucht aanzuigen. Daarna blaast de perslucht uit de inlaatklep, de klep waardoor de lucht van het inlaatfilter van de compressor stroomt, en uit de pomp wanneer de zuiger in compressieslag is.

Lucht volgt de weg van de minste weerstand. Dit betekent dat er een kleine hoeveelheid lucht in de tank kan komen. Er stroomt echter meer lucht uit de klep dan in de tank. Daarom kunnen compressoren soms een bepaalde tankdruk overschrijden.

Hoe te controleren of de inlaatklep van uw compressor defect is?

Haal het inlaatfilter eruit. Voel of er lucht in en uit de opening stroomt. De pomp kan erg heet worden.

Als u lucht hoort terugstromen uit de poort van de inlaatklep, kan uw inlaatklep verdacht zijn. Een defect reed/flapper of klep betekent dat u uw compressor naar de reparatiewerkplaats moet brengen. Dit houdt in dat u uw compressorpomp moet demonteren om het probleem te identificeren en vervolgens naar de onderdelen te zoeken.

Soms zijn vervangende klepplaten niet beschikbaar. Als dat het geval is, hebben sommige slimme compressorbezitters er hun eigen gemaakt van verenstaal. Op de sitemap-pagina vindt u links over het oplossen van problemen om uw eigen rieten of kleppen te maken. Er zijn ook pagina’s over het maken van uw pakkingen, aangezien bijna alle compressorkoppen worden gedemonteerd en pakkingen beschadigd raken.

Compressorpomp Drukventiel Defect

Als het de drukklep of drukschakelaar in de klepplaat is die de oorzaak van het probleem is, zal lucht in de tank stromen via de drukklep op de compressieslag, maar dan direct terug uit de tank worden getrokken als de zuigercyclus om te proberen meer lucht naar binnen te zuigen via de inlaatklep.

Nogmaals, lucht volgt altijd de weg van de minste weerstand, en als het voor de lucht in de tank gemakkelijker is om via de beschadigde of defecte drukklep terug te stromen dan via de inlaatklep in de cilinder te worden gezogen, dan is dat wat de lucht doet. zal ik doen.

De Pompventielen

Reciprocerende luchtcompressoren hebben kleppen die ervoor zorgen dat lucht in het cilindergebied kan komen wanneer de zuiger naar beneden beweegt, en waardoor de lucht in de tankleiding kan worden geleid wanneer de compressorzuiger op de compressieslag staat.

Andere stijlen luchtcompressorpompen hebben ook kleppen. Goedkope zuigercompressoren hebben doorgaans goedkope reed- of flapper-type kleppen die, althans volgens het aantal personen dat klepproblemen op deze site meldt, niet erg lang meegaan.

Uw compressor stopt met werken als de drukklep of inlaatklep defect raakt (of defect raakt door ophoping van vuil), en uw compressor blijft continu draaien. Het klepprobleem kan ook pas optreden als een bepaald tankdrukniveau is bereikt. Op dat moment manifesteert het klepprobleem zich doordat de compressor blijft draaien, maar er vindt geen verdere opbouw van luchttankdruk plaats.

Nadat u alle andere oorzaken van het draaien van de compressor hebt geëlimineerd maar geen druk opbouwt, is het misschien tijd om de pomp te demonteren en de kleppen te inspecteren.

Compressor Pakking Defect

Een pakking wordt gebruikt om het stroompad te scheiden van de tank met perslucht door de pompkop.

Pakkingen slijten. Pakkingen van goede kwaliteit kosten meer geld dan goedkope, dus het is logisch dat u waarschijnlijk geen onderdelen van topkwaliteit krijgt, of het nu pakkingen of andere componenten zijn in een luchtcompressor van het doe-het-zelf-type.

Het is mogelijk dat uw compressor goed werkt, maar terwijl deze aan het fietsen is, stroomt de lucht heen en weer over een defecte pakking in de pomp in plaats van in de tank te worden gedwongen.

Hoe te controleren of de pakking van de compressor defect is?

Soms kan er lucht in de tank stromen totdat de druk in de tank hoog genoeg is om een opening door een normaal afgesloten pakking in de pompkop te forceren. Dit kan worden gecontroleerd door de compressorpomp uit elkaar te halen.

Als u de pomp afbreekt, is het raadzaam om zowel de klepplaat als alle pakkingen te vervangen, aangezien het uit elkaar halen van de pomp de pakkingen waarschijnlijk zal beschadigen, zodat ze niet afdichten wanneer de pomp opnieuw wordt opgebouwd.

Falen Van De Zuigerafdichting Van De Compressor

De compressorpomp zuigt atmosferische lucht aan via zijn inlaatklep en heeft een filter dat tot doel heeft te voorkomen dat stofdeeltjes de compressortank binnendringen. De ringen van de compressorpomp fungeren als afdichtingen om te voorkomen dat olie in de cilinders lekt.

Een ander veelvoorkomend probleem voor de luchtcompressor die niet genoeg druk opbouwt, kan echter zijn dat de pompen defect zijn. Als de ringen defect zijn, verliezen de pompen aan druk en compressiesterkte. Dit kan ook de efficiëntie van de pomp verminderen om de productie van perslucht te optimaliseren.

Controleren of de zuigerafdichting van de compressor defect is?

Het is de moeite waard om zowel de zuigerafdichtingen als de ringen tegelijkertijd te controleren. Technici voeren normale controles uit op luchtcompressoren. Dit omvat het vervangen van versleten afdichtingen of het opnieuw opbouwen ervan. Als de pomp en de ringen niet efficiënt werken, kan de klepplaatafdichting de oorzaak zijn.

Een alternatieve manier om drukverlies van zuigerveren te detecteren is wanneer er lucht of olie uit de olievulbuis komt. Er moeten regelmatig inspecties van luchtslangfittingen worden uitgevoerd om ervoor te zorgen dat ze stevig op hun juiste positie zijn bevestigd. Het is echter mogelijk dat door het falen van de zuigerveer andere componenten in de cilinder worden beschadigd.

Als de zuiger draait met versleten ringen, is metaal-op-metaal contact vrij onvermijdelijk. Dit is een veelvoorkomende reden voor drukverlies in de verbrandingsmotor als gevolg van een vastgelopen zuigercompressor. Deze fout maakt het relatief eenvoudig om een gebrek aan drukopbouw op te merken, omdat er geen druk wordt opgebouwd vanaf de meter.

Tankterugslagklep Is Gecompromitteerd

De terugslagklep voorkomt dat perslucht terugstroomt in de pomp.

Dit onderdeel kan ervoor zorgen dat de perskop van de pomp onder hoge luchtdruk komt te staan. Hierdoor zal de pompmotor uitvallen en voorkomen dat deze opnieuw start wanneer de tank leeg is. De motor zal nog steeds starten als de tank leeg is.

Hoe u kunt controleren of uw tankterugslagklep defect is?

Als uw luchttank een defecte terugslagklep heeft, zullen er luchtlekken uit de ontlader zijn. U moet de ontlastklep opnieuw inspecteren.

De ontlastklep moet een beetje perslucht laten boeren of sissen wanneer de compressor zijn uitschakeldruk bereikt en de compressor stopt. Er mag niet voortdurend lucht uit de ontlastklep komen. Als dat gebeurt, kan dit de reden zijn dat uw luchtcompressor de lucht niet boven een bepaald drukniveau kan comprimeren, omdat hij net zo snel lucht verliest als hij deze kan comprimeren.

Als de ontlastklep lekt, moet u deze nogmaals controleren, maar controleer eerst uw tankterugslagklep. Een slecht zittende of defecte tankterugslagklep is vaak de oorzaak van wat lijkt op een lek in de ontlaadklep, aangezien de lucht uit de ontlader uit de tank zal stromen zolang de compressor NIET draait. Als de luchtlekkage aanhoudt, controleer dan de pomp en vervang de klep onmiddellijk.

Samenvatting Van De Meest Waarschijnlijke Redenen Waarom Mijn Luchtcompressor Geen Druk Opbouwt

Hieronder vindt u een samenvattende tabel met de meest waarschijnlijke redenen waarom uw luchtcompressor geen druk opbouwt, met de ernst van elk en de gevolgen voor de kosten:

Samenvatting van de meest voorkomende redenen waarom mijn luchtcompressor geen druktabel opbouwt

Een lage ernst duidt op een snelle oplossing en uw luchtcompressor zal weer werkend zijn zonder verdere problemen. Hoge ernst betekent dat de reparatie ingewikkelder is en kan leiden tot schade aan andere delen van het systeem.

Wat Te Controleren Op Een Luchtcompressor Als De Compressor Geen Druk Opbouwt?

Oké, dus ik heb je de meest waarschijnlijke redenen gegeven waarom je luchtcompressor geen druk opbouwt. Laat me u nu een algemeen overzicht geven en andere mogelijke redenen waarom uw compressor geen druk opbouwt.

Compressorklep Of Pakking:

De reed- of flapkleppen van de luchtcompressor (ook bekend als de inlaat- en drukkleppen of zuig- en perskleppen) zijn een veelvoorkomende oorzaak waarom een luchtcompressor geen druk opbouwt.

De afbeelding hieronder toont de klepplaten (bovenaan de foto) en membraankleppen (linksonder op de foto) van een kleinere luchtcompressor. Het toont ook de pakking (rechtsonder op de foto).

Campbell Hausfeld luchtcompressor ventielplatenset

Als de compressorkleppen of pakkingen zijn wat het pompprobleem is, dan zal het nodig zijn om de pomp te demonteren om dat probleem te verhelpen. Het gaat erom te bepalen of het de kleppen zijn die het probleem zijn.

Een aanwijzing voor een toekomstig klepprobleem is of de lucht de inlaatpoort verlaat wanneer de compressor draait. Het kort verwijderen van het inlaatfilter helpt dit te bepalen. Waarschijnlijk ontsnapt er lucht uit de klep van het inlaatfilter.

Membraanklep Aan Drukzijde Of Pomppakking

Het kan de klep aan de drukzijde zijn of de pomppakking. De symptomen zijn echter vergelijkbaar. Het probleem kan zijn dat de tank leeg is of dat de druk in de tank tot een bepaald niveau stijgt en daar blijft, ongeacht hoe lang de compressor draait. Als de motor warm wordt, kan dit ertoe leiden dat de compressor wordt uitgeschakeld.

U kunt dit alleen controleren door de pompkop eraf te halen om te zien wat er in zit. Het is meestal gemakkelijk te zien of een rietvallei beschadigd is. Als de pomppakking verzwakt is en bij een bepaalde druk openblaast, is dat moeilijker te zien.

U kunt de pakking vervangen, ongeacht of de rieten beschadigd zijn.

Compressorvoeding

Een betrouwbare stroomvoorziening is essentieel voor de werking van de compressor. Houd ook rekening met de grootte van het netsnoer dat naar de compressor gaat.

Als u uw luchtcompressor uithongert met voldoende stroomvoorziening, zal de motor waarschijnlijk een bepaald drukniveau in uw tank genereren en die druk dan niet kunnen overschrijden. De motor kan niet genoeg druk genereren om de stijgende tegendruk tegen te gaan als er niet genoeg vermogen is. Een te lage stroomsterkte of een te klein netsnoer kan het probleem veroorzaken.

Een verlengsnoer moet sterk genoeg zijn om uw compressor van stroom te voorzien. Houd rekening met de stroombehoefte van uw compressormotor en zorg ervoor dat het verlengsnoer sterk genoeg is om het vereiste vermogen te leveren. Het verdient de voorkeur dat u het netsnoer dat bij de compressor is geleverd rechtstreeks in het stopcontact steekt en helemaal geen verlengsnoer gebruikt.

U heeft een verlengsnoer nodig als u perslucht verder van een stroombron moet leveren. Google raadt het gebruik van een draadmeter aan voor elektromotoren. Zorg ervoor dat het snoer groot genoeg is.

Schone compressorvoeding?

Schone stroom betekent ook dat niets anders dat mogelijk wordt aangedreven door datzelfde elektrische circuit, probeert te werken op hetzelfde moment dat uw compressor werkt. De beste manier om uw compressor te laten werken is met een ononderbroken stroomvoorziening en een zo kort mogelijke stroomkabel.

Soms kan het moeilijk zijn om een stopcontact te vinden dat nergens anders op is aangesloten. Als dit het geval is, zoek dan uit wat er op het circuit is aangesloten en zorg ervoor dat de compressor niet draait of gaat draaien.

Lekt Uw Compressor?

Laat uw compressor de maximaal mogelijke druk bereiken. Als uw compressor een bepaalde druk bereikt en niet boven dat niveau komt, kunt u deze uitschakelen of de unit loskoppelen.

Luister terwijl de compressor uit staat en let ook op de tankmeter. U zoekt naar een luchtlek dat de compressor niet kan horen. Als de druk in de compressortank daalt en niets gebruikt lucht, kan het lek voldoende lucht aftappen zodat de compressor de tankdruk niet voorbij een bepaald punt kan opbouwen.

Een Luchtcompressor Repareren Is Economisch

Laten we eens kijken naar de economie achter compressorreparatie. Ik heb een globaal idee gegeven in de vorige samenvattende tabel van de kosten en de ernstimplicaties.

Het verbaast me hoe de prijs van luchtcompressoren de afgelopen tien jaar is gedaald. De hoogwaardige industriële compressor is niet de beste, maar de kleinere DIY-compressor.

Volgens de reparatiewerkplaats die ik heb gesproken, duurt het ongeveer een uur om de reed-kleppen van een kleine doe-het-zelf-luchtcompressor te vervangen. Wat zijn hun uurtarieven?

Er zijn ook de onderdelen. Als er geen onderdelen beschikbaar zijn, kunnen doe-het-zelf-luchtcompressoren behoorlijk tijdrovend zijn om te vinden.

Dus, besteedt u de of meer dollars om uw compressor te repareren of niet, aangezien de vervanging ervan misschien zelfs minder is dan wat het kostte toen het werd gekocht? Als uw compressor stopt met het produceren van volledige druk, moet u die oproep plaatsen. Het kan de moeite waard zijn om te investeren in een gloednieuwe compressor.

Veelgestelde Vragen (veelgestelde Vragen)

De compressor loopt, maar de meter die de druk in de luchttank aangeeft beweegt weinig of helemaal niet?

Een luchtcompressor die niet start, betekent niet noodzakelijk dat hij niet zal werken. Er is een pagina op deze site gewijd aan luchtcompressoren die niet starten. Een compressor die goed start, maar een drukniveau in de tank bereikt, en dan blijft hij draaien, en loopt, en loopt, maar de druk wordt nooit hoger, als dit je compressorprobleem is, zijn hier nog wat dingen om te controleren .

Waarom duurt het zo lang voordat mijn compressor gevuld is?

Als het langer duurt om een luchtcompressor te vullen, is dit meestal te wijten aan een probleem met de zuigerafdichting, een defecte pakking of problemen met de inlaat- of drukklep. Deze problemen kunnen worden gecontroleerd door de informatie op deze pagina te volgen.

Hoe kun je de druk in een compressor verhogen?

Om uw luchtdruk te verhogen, zodat de luchtcompressor eerder aanslaat voordat de druk te laag wordt. Dit zijn de stappen om de onderste stelschroef van de drukschakelaar af te stellen: Verwijder de plastic afdekking over de drukbegrenzerschakelaar
2. Zoek de twee begrenzerschakelaars. Om de limiet te verhogen, past u de stelschroef voor de bovenlimiet aan.
3. Zet de compressor aan en stel de schroef af totdat u de gewenste druk op de meter bereikt. Om deze druk te behouden, draait u de stelschroef van de onderste begrenzer met de klok mee om deze omhoog te brengen, zodat de compressor eerder aanslaat.
4. Laad de compressor op door uw gereedschap aan te sluiten. Pas indien nodig de instellingen aan om er zeker van te zijn dat ze correct zijn.
Het is belangrijk om ervoor te zorgen dat u de handleiding van de fabrikant raadpleegt of rechtstreeks contact met hen opneemt om erachter te komen wat uw bovendruklimieten zijn, zodat u de veiligheidslimieten niet overschrijdt.

Hoe vul ik mijn luchtcompressor in?

Om uw luchtcompressor te vullen, moet u olie toevoegen aan zowel uw ontvanger als de aanzuigpoort van de compressor. Voordat u begint, is het belangrijk om de oliecapaciteit van de compressor te controleren. Giet vervolgens de helft in de ontvanger en de andere helft in de aanzuigopening.
Om te voorkomen dat uw olieloze compressor oververhit raakt, vult u deze met vloeistof die als koelvloeistof werkt. De vloeistof helpt de lucht te verwijderen en voorkomt dat de compressor droogloopt, wat kan leiden tot defecte mechanische afdichtingen of zelfs ernstige schade aan de onderdelen van de pomp.

Hoe lang duurt het voordat een luchtcompressor druk opbouwt?

De gemiddelde tijd die een luchtcompressor nodig heeft om druk op te bouwen, ligt tussen de 2-5 minuten. Het zou niet langer moeten duren dan dit. Hoe groter de CFM van uw compressor, hoe sneller de compressor lucht in de tank kan pompen. Ook hoe groter uw tank, hoe langer de tijd die nodig is om deze te vullen vanwege het grotere volume.

Waarom draait mijn luchtcompressor nog?

Als de compressormotor blijft draaien nadat de luchtdruk in de tank een normaal niveau heeft bereikt, controleer dan eerst uw drukschakelaar op de oorzaak.
Als uw luchtdruk in de tank de uitschakeldruklimiet niet bereikt, kan de compressor niet worden uitgeschakeld en blijft deze draaien.
Als mogelijke oorzaak van het probleem moet u kijken naar de inlaatklep of het lek in de interne pakking. Ga voor meer informatie naar onze pagina Luchtcompressor schakelt niet uit.

Hoe regelt een luchtcompressor de luchtdruk?

De drukschakelaar regelt de lucht op een luchtcompressor door te bepalen hoeveel luchtdruk nodig is om een pneumatisch apparaat dat u wilt aansluiten te laten werken.
De belangrijkste en meest fundamentele instelling in uw compressor is de drukschakelaar.

Extra Lectuur

We hebben een aantal gerelateerde pagina’s beschikbaar op onze

Vragen En Antwoorden Van Lezers

Luchtcompressor Bouwt Geen Druk Op

Vraag

Mijn luchtcompressor krijgt lucht van de motor, maar stopt er geen in de tank.

Antwoord

Mike, wat bedoel je met je compressor die lucht uit de motor krijgt?

Bedoel je dat de pomp lucht in de inlaat trekt en dat je de leiding naar de tank van de pomp hebt getrokken en goede druk uit de pomp krijgt?

Misschien kun je even de tijd nemen om het verder uit te leggen en een of twee foto’s van je compressor toe te voegen om anderen te helpen je te helpen?

Vraag

De slang levert goede druk. Maar het bouwt zich niet op in de tank

Antwoord

Nog steeds een raadsel, Mike.

Uw compressor kan voldoen aan de eisen van uw luchtgereedschap als er voldoende druk in uw slang is.

Dit is mogelijk, maar dat weet ik niet zeker op basis van de informatie die u heeft gepost. De compressor kan het gereedschap leveren, maar de compressor kan het persluchtgereedschap niet leveren. Als je hem gebruikt, is de tank te klein om voldoende lucht vast te houden.

Is het waar?

Wat gebeurt er als je de luchtcompressor gewoon laat draaien?

Weet je zeker dat de tankmeter werkt? Geeft de tankmeter of regelaarmeter de juiste druk aan?

Montgomery Ward-compressor Bouwt Geen Druk Op Montgomery War-luchtcompressor Problemen Oplossen

Vraag

Mijn compressor is van het merk Montgomery Wards 220v/1,5 pk 91 liter, met een Franklin Electric-motor, een tweecilindercompressor en een Kargard Industries-tank. De motor en tank hebben een datumcode uit 1972. Montgomery Ward-luchtcompressor

Montgomery Wards merk 220v 1.5 pk 91 Liter luchtcompressor

Het lijkt erop dat mijn compressor dezelfde symptomen heeft als een vorige poster, hij zal de tank niet boven ~40 PSI onder druk brengen. Wanneer de compressor voor het eerst wordt ingeschakeld terwijl de tank niet onder druk staat, voel ik de cilinders lucht aanzuigen zoals ze zouden moeten; maar naarmate de druk toeneemt, wordt er steeds meer lucht uit de inlaatklep geduwd. Net als bij de vorige poster heb ik de koppen van mijn compressor gedemonteerd om de kleppen te controleren.

Dit waren gewoon platte membraankleppen en ze leken in goede staat te verkeren. Ik heb de poorten, kop en kleppen grondig schoongemaakt en alle pakkingen vervangen door nieuwe. Daarna heb ik de onderdelen weer in elkaar gezet. Dit loste het probleem echter niet op. Ook verandert of verwijdert u het luchtfilter niet.

Bill, je noemde iets over een terugslagklep die in de tank gaat met betrekking tot het probleem met de vorige posters. Hoewel zijn probleem een koppakkingprobleem bleek te zijn, lijkt het mijne niet zo te zijn, dus ik zou graag meer willen weten over deze terugslagklep. Hoe vind ik het, wat is het doel en waar is het te vinden? Bedankt voor de hulp! -James

Antwoord

Hallo James. Bedankt voor je bezoek, het schrijven en het toevoegen van een foto. Soms maakt het het beantwoorden van de vraag zo veel gemakkelijker. Kijk op de foto waar de zuigerkop van de luchtvaartmaatschappij draait en naar beneden loopt richting de tank rechts. Gewoonlijk is het apparaat dat die luchtvaartlijn verbindt met de tankopening een terugslagklep. Het doel is om de lucht in de tank te houden terwijl de zuiger deze samendrukt. De lucht met een hogere druk stroomt door de leiding, door de keerklep en in de tank.

Als deze terugslagklep niet goed zit of volledig is uitgevallen, kan er geen lucht in de tank blijven. Dit kan een probleem zijn voor uw compressor. Het is het beste om de tank te legen en de compressor los te koppelen voordat u begint met het demonteren van de fittingen. Onderzoek vervolgens de keerklep. De terugslagklep mag slechts in één richting afdichten. Zet de unit indien nodig weer in elkaar en controleer of dit enig verschil maakt.

Antwoord

Sorry dat ik stoor, maar er waren veel posters die om informatie vroegen over de Wards-pomp. Dat lijkt mij een Champion pomp, en daar zijn nog onderdelen voor te krijgen. Ze werden gebruikt door een aantal merken, waaronder Speed Aire. U kunt bij Champion of Grainger navragen of zij de onderdelen hebben. Markering

Emglo-compressor Bouwt Geen Druk Op Emglo-luchtcompressor Problemen Oplossen

Vraag

Mijn Emglo k15a-8p gaat aan, maar lijkt niet op volle snelheid te draaien.

Het bouwt langzaam druk op en bereikt slechts ongeveer 80 psi. Ik denk dat het is ingesteld als een constante run, want wanneer hij vol lucht is, loopt hij nog steeds, maar er gebeurt iets en hij loopt veel stiller.

Nu draait de compressor de hele tijd in deze stille toestand. enig idee?

Antwoord

Ik vond een Emglo met jouw onderdeelnummer, en het was hetzelfde model als dat van Jenny. Is de Jenny die je hieronder ziet hetzelfde model als je compressor?

Jenny K15a-8P luchtcompressor

Constant draaiende compressoren hebben kleppen die de inlaat regelen. De klep opent wanneer de druk in de tank de uitschakeldruk heeft bereikt. Hierdoor kan de compressor bijna onbelast draaien. Het bespaart ook slijtage en verlaagt de energiekosten. Meestal werkt dit scenario voor luchtcompressoren op vloeibare brandstof of het grotere type roterende schroef/draaischuif.

Als uw compressor alleen onbelast draait, heeft u waarschijnlijk een probleem met het ontlaadcircuit.

Bambi-luchtcompressor Bouwt Geen Druk Op Bambi-luchtcompressor Problemen Oplossen

Vraag

Een Bambi 75/250 compressor heeft jarenlang probleemloos gewerkt. Ik leende het van een vriend en toen het terugkwam, lag het op zijn kant in zijn vrachtwagen. Hij zei dat het nog steeds perfect werkte.

Nu ben ik het net gaan gebruiken en het maakt geen druk. Ik heb de luchtregelkleppen gecontroleerd, maar er kan niets op zijn kant liggen omdat het met olie gevuld is?

Hulp zou zeer op prijs worden gesteld. Mick P., mijn oprechte dank.

Antwoord

Mick, oh my, dat is niet goed. Ik geloof echt dat oliegesmeerde compressoren in het bijzonder bedoeld zijn om verticaal te werken, dat wil zeggen met het carter aan de onderkant.

Het oliecarter van een compressor zal na verloop van tijd ruwe olie uit de vering laten vallen en naar de bodem van het carter vallen. De hoeveelheid en dikte kunnen variëren afhankelijk van hoe lang de compressor in gebruik is.

Dat het goed loopt. Het maakt geen lucht. Heb je het al zoveel jaren geprobeerd zonder enig succes om lucht te maken?

Antwoord

Doug van sdca vraagt, hoe lang heeft de compressor rechtop gestaan nadat je hem uit de vrachtwagen haalde en voordat je hem startte. Het probleem kan zichzelf misschien met de tijd oplossen. Weet u zeker dat de tankaftapkraan gesloten is? Is het normaal dat hij draait?

Antwoord

Mick, na een tijdje rechtop te hebben gezeten, zou het moeten beginnen te lopen. Als de compressor niet start, kunt u de tank-naar-pompbuis vanaf de bovenkant van uw zuigerkop trekken. Start de compressor. Is er nog lucht over?

Als er wat lucht is, kan het zijn dat de terugslagklep van de tank verstopt is en dat het niet waarschijnlijk is, maar mogelijk is dat er geen lucht in de tank komt.

Ik denk dat je zult merken dat er geen lucht uit de pompkop komt, en als dat het geval is, ben ik bang dat het tijd is om de bovenkant eraf te halen en te kijken. Kleppen kunnen vervuild zijn, enz.

Wat vond je als je de pomp opende?

Emglo-compressor Bouwt Geen Druk Op Luchtlekkage Uit Peilstok

Vraag

De peilstok van de AM78HC4V lekt lucht

Bij Emglo AirMate AM78HC4V lekt lucht uit de bypassgaten van de peilstok.

De compressor zal niet meer dan 30 psi bouwen.

AM78HC4V lekt lucht uit de peilstok

Antwoord

Welnu, de symptomen wijzen erop dat uw Airmate behoorlijk wat onderhoud nodig heeft.

De combinatie van de lucht die uit de bypass van de olievulbuis blaast en het feit dat de compressor geen druk opbouwt boven 30 PSI doet me vermoeden dat de zuigerafdichtingen versleten zijn.

Door te veel olie te vullen kan er wat olie uit de ontluchtingsopeningen in de vulbuis ontsnappen, maar als er tekenen zijn van te veel lucht, is het tijd om de pomp te demonteren, de cilinderwanden en zuigers te controleren, eventuele pakkingen, druk en inlaat te vervangen kleppen en vervang eventuele zuigerafdichtingen.

UST Power System Model 110C Bouwt Geen Druk Op Boven 50 PSI UST Power System Luchtcompressor Problemen Oplossen

Vraag

Hallo,

UST-voedingssysteem Model 1110c. Werkte een paar weken geleden en bouwde de druk op tot 100psi. Vandaag zou het maar naar 40psi gaan.

Ust Power System-compressor (foto:

Ik heb de cilinderkop uit elkaar gehaald, de klepkleppen schoongemaakt en ervoor gezorgd dat ze goed zaten.

Een lichte verhoging van de druk tot 50 psi, maar niet meer.

Mijn vermoedens wijzen nu op zuigerveren. Als ik hier onderdelen voor kan vinden, zouden de ringen het volgende zijn dat ik zou doen.

Maar proberen om online ondersteuning te vinden, ontgaat me op dit moment.

Antwoord

Brian, ik heb een foto geüpload van een UST Power System-compressor, hoewel ik geen afbeelding van uw specifieke model kan vinden.

Als het vergelijkbaar is, vindt u een olievulbuis met een ontluchting. Als uw zuigerafdichtingen voldoende lekken zodat uw compressor geen druk opbouwt van meer dan 40 PSI, dan zou u een behoorlijke luchtstroom uit de olievulbuis moeten kunnen voelen, aangezien de dop wordt ontlucht.

Ik vermoed eerder dat je een pakking hebt die loslaat bij 40 PSI. Dat je de pomp hebt gedemonteerd en weer in elkaar hebt gezet, heeft een verandering gebracht. Je hebt de bouten misschien iets strakker aangedraaid, maar het was mogelijk om te voorkomen dat de pakking lekte voor 10 PSI.

Probeer een hittebestendige pakking en kijk of dat een verschil maakt, of maak een nieuwe pakking van hittebestendig pakkingmateriaal.

Leeg ook de tank, verwijder, reinig en vervang de tankterugslagklep.

Het werkte!

Vraag

Rekening,

Bedankt voor je snelle opmerkingen. Dat is inderdaad het exacte model. (Om die foto te zien, moet je vandaag mijn garage hebben bezocht.

Gisteravond heb ik de hele kop getrokken om de ringen en het oppervlak van de cilinder te inspecteren. Ik heb kleine honen, polijsten en polijsten van de cilinderwand gedaan. De ringen leken eigenlijk nog nieuw, aangezien dit apparaat misschien in totaal 3 of 4 uur aan looptijd heeft. Ik kreeg het terug in 2011. Ik heb de flappers dubbel gecontroleerd. Ze waren schoon als voorheen en leken te genieten van een goede maaltijd. Ik heb beide kanten van mijn flapperplaat gepolijst terwijl ik daar was.

Gewoon een opmerking dat de tank onder druk staat, waardoor de terugslagklep wegvalt. Hoewel het op dit punt lang duurt om 50psi te bouwen, ongeveer 5 minuten. Vroeger kostte het slechts 2 tot 3 minuten om 100psi te bouwen, maar nu duurt het ongeveer 5 minuten.

Ik werd geïnspireerd door de sectie “Compressor bouwt geen druk op”, en heb een paar ideeën om aan uw opmerkingen toe te voegen.

Quick Check Ja, er komt wat lucht uit de aanzuigopening.

Ik zal uw idee van het afdichten van de pakkingen vanavond proberen om te zien of dat veranderingen veroorzaakt.

Er is ook een luchtstroom uit de olievulkuip. Het is erg hoorbaar en ik weet zeker dat het meer is dan ik me kan herinneren.

Nogmaals bedankt,

Brian Kerrigan

Antwoord

Graag gedaan, Brian. Als er een probleem met de inlaatklep is, lucht eruit

Veel lucht uit de ontluchting van de olievuldop, dat is een probleem met de zuigerveer of afdichting.

Vraag

Rekening,

Het grootste probleem dat ik vond, was, zo blijkt, de pakking aan de onderkant van de flapplaat. Terwijl het liep, voordat het opwarmde, gebruikte ik de oude methode met zeepsop. En ja hoor, het leek erop dat er lucht uit de pakking kwam.

Het was in staat om zowel de boven- als onderplaatpakkingen te vervangen. Sneller dan voorheen.

Het enige probleem is nu dat de terugslagklep een scheur heeft. De terugslagklep op een Powermate-compressor is misschien de juiste pasvorm.

Bedankt, Bill

Antwoord

Brian, ik ben zo blij dat je hulp hebt kunnen krijgen met je compressorprobleem.

Een andere goede vuistregel is volgens mij dat als je de pomp uit elkaar haalt om toegang te krijgen tot de kleppen, je de pakkingen moet vervangen wanneer je hem weer in elkaar zet om er zeker van te zijn dat ze geen deel uitmaken van het probleem.

Zorg dat het een goede is.

Makita-luchtcompressor Bouwt Geen Druk Op Voorbij 60 PSI Makita-luchtcompressor Problemen Oplossen

Vraag

Ik heb een Makita MAC2400 van ongeveer zes jaar oud. Het is net begonnen non-stop te draaien en zowel de druk van de regelaar als de druk in de tank stopten bij 60 PSI.

Makita MAC2400 luchtcompressor

Ik kan de tank legen zodat er helemaal geen druk is en wanneer ik hem weer aanzet, is hij stil en klinkt als normaal, maar hij loopt gewoon zonder de normale uitschakeldruk op te bouwen.

Het is een vreselijk idee om onderdelen uit te wisselen zonder te begrijpen waarom het dit deed.

Om het even welke ideeën zouden zeer gewaardeerd worden!

Antwoord

Bob, het klinkt alsof de pomp druk kan opbouwen tot een bepaald punt, in dit geval 60 PSI. Wanneer de tankdruk echter dat niveau bereikt, is er iets mis met de pomp in plaats van dat er meer lucht in de tank wordt geduwd.

Dit komt doordat er bij lage en hoge druk een pakking tussen de pompkleppen wordt geplaatst. Hierdoor gaat lucht heen en weer, in plaats van in een tank te worden gestuurd.

Hoewel de compressor prima loopt en goed lijkt te werken, is er geen extra luchtopbouw.

Mogelijk overweegt u een pakking- en klepset aan te schaffen, evenals een pompdemontage om de items te vervangen.

We wensen je het allerbeste en we houden je op de hoogte.

Problemen Oplossen Met Een Compressor Die Geen Druk Opbouwt

Vraag

Het lijkt erop dat de pomp niet genoeg druk heeft om de tank onder druk te zetten.

Ik nam de lijn van de pomp naar de tank en legde mijn vinger erover en stopte de stroom vrijwel.

Zijn ringen slecht voor de pomp of zijn ze geschoten?

Antwoord

Hoi anoniem persoon

Het is belangrijk om het merk en model van uw compressor te identificeren, aangezien dit vaak voorkomt bij een probleem met een luchtcompressor.

Uw controle om de lijn naar de tank te trekken en te zien hoeveel druk er wordt gegenereerd, is een goede. Je hebt nu vrijwel het gebrek aan druk van de compressoren geïsoleerd als stroomopwaarts van dat punt.

Ik zou ook het inlaatfilter eruit trekken en dezelfde inspectie uitvoeren. Trekt hij lucht naar binnen of blaast hij ook lucht terug? Als hij snuift, is dat een teken dat de inlaatklep gepoept is.

Als de zuiger lucht naar binnen trekt en niet wordt gepompt, kan dit duiden op slijtage van de cilinderzuigerring. Je krijgt echter niet veel lucht uit de olievuldoppen die worden geventileerd.

Als dit niet gebeurt en je ervaart sterke zuigkracht bij je inlaat, raad ik aan om een interne pomppakking te blazen. Hierdoor kan lucht in de pomp stromen, van hoge druk naar lage druk, maar niet in de tank.

Wanneer u de pomp opent, kunt u net zo goed een nieuwe klepplaat en pakkingset hebben, aangezien beide na verloop van tijd slijtageonderdelen in de pomp zijn.

Compressor Bouwt Geen Druk Op Luchtcompressor Problemen Oplossen

Vraag

Mijn compressor werkt prima, maar hij bouwt geen druk op terwijl hij draait, ik heb geen idee wat er aan de hand is, heb hulp nodig, bedankt

Antwoord

Ted, het is altijd handig om het merk en model van een luchtcompressor te weten wanneer je een compressorprobleem probeert op te lossen.

En als uw compressor draait en hij bouwt geen druk op, dan werkt hij zeker niet goed.

Ik zou eerst het inlaatfilter verwijderen. Dit lost het probleem van het inlaatfilter op en stelt u in staat te voelen, zelfs als de compressor draait, of er lucht in de inlaatpoort wordt gezogen.

Is het? Laat een reactie achter met je bevindingen.

Luchtcompressor Bouwt Geen Druk Op Luchtcompressor Problemen Oplossen

Vraag

Waarom pompt mijn compressor maar 14 kg druk?

De druk zal 14 kg bereiken. Dat is het maximale dat het zal comprimeren.

Lucht begint te ontsnappen uit de kleine ontluchtingsopeningen bij de olievulplug en het inlaatluchtfilter. Zouden dit membraanproblemen kunnen zijn?

Bedankt Tom F

Antwoord

Tom, ik vermoed dat wanneer de druk van de luchtcompressortank 30 PSI bereikt, de luchtcompressor blijft draaien, maar dat er geen druk meer wordt opgebouwd?

Als dit het geval is, neem dan een kijkje op de pagina voor het oplossen van problemen, waarin wordt uitgelegd waarom compressoren geen druk opbouwen maar draaien. Er zijn enkele dingen die u moet controleren.

Als u lucht uit de dop van de olievulbuis en de inlaat ziet komen, heeft u waarschijnlijk een nieuwe zuigerafdichting, een nieuwe klep en een gloednieuwe pakking nodig.

Pro Source-compressor Bouwt Geen Druk Op Pro Source-luchtcompressor Problemen Oplossen

Vraag

Ik heb een 2HP Pro-Source-compressor met een tank van 59 liter, gedistribueerd door Big Lots Stores. Het is al 4 jaar bij mij. Het ziet er geweldig uit en ik gebruik het alleen om banden op te pompen en elke herfst mijn sprinklersysteem uit te blazen.

Onderdelendiagram voor Pro Source 2pk-luchtcompressoren

De afgelopen val zal de druk niet verder stijgen dan 25 psi en zou de motor blijven draaien.

Nadat ik de motor had uitgeschakeld, luisterde ik naar luchtlekgeluiden – geen gesis en de manometer gaf aan dat de druk meer dan 2 uur werd gehandhaafd, dus waarschijnlijk geen lek. Om eerlijk te zijn werd het oliepeil te laag dus heb ik 10W30 autoolie toegevoegd. Is dat genoeg om het probleem te veroorzaken?

Na het lezen van veel van de berichten op uw website, besloot ik de reed-kleppen te controleren.

Ik verwijderde de kop en vond de klepplaat. Ik wist niet dat er pakkingmateriaal was, maar de drukopbouw na het afsluiten was zo traag dat het niet zou verklaren waarom. Ik had niet verwacht dat ik reed-kleppen zou zien. Ik verwachtte flexibele strips die over de poorten konden flapperen. In plaats daarvan vond ik zeer stijve vingers die op geen enkele manier ooit over de poorten konden sluiten. ??? Waren die vingers gewoon begrenzers, en zijn de kleppen misschien verdampt door de extreme hitte van het gebruik met lage/onjuiste olie, daarom zag ik geen flexibele kleppen?

De flappen lijken van dezelfde dikte te zijn als het materiaal van colablikjes.

De tweede vraag die ik heb is: hoe kan ik zien of de reed-kleppen defect zijn of dat er niet genoeg zuigercompressie is om mijn falen in het opbouwen van druk te veroorzaken?

Antwoord

Het klinkt als de klep(pen) uit je beschrijving.

Zouden ook (bijkomend) de ringen kunnen zijn.

Heb je er toevallig een foto van gemaakt toen het werd afgebroken?

Bedoel je dat het diagram voor een HFT-machine is?

Antwoord

Zelfs als je een ernstige score of een andere indicatie hebt, zou ik me nog niet al te veel zorgen maken over de ringen.

Het klinkt meer alsof je Reeds uiteengevallen zijn.

Als je het niet hebt, verwijder dan het omvangrijke ding. Je zou stukken onder en mogelijk in de cilinder moeten kunnen vinden.
Hoewel je misschien de oorspronkelijke vorm min of meer moet raden, kunnen de meeste mensen de vorm voelen.

Veel geluk.

Antwoord

vergeten

Haal die auto-olie daar weg voordat je er veel meer mee gaat rijden.

Vraag

Ik heb het verwijderd en gecontroleerd of alles in orde is. Ik moet uitzoeken waar de ringen te vinden zijn.

Ik vergat ook te vermelden dat het veel olie verbrandde.

Antwoord

Als je een handleiding hebt, probeer dan het nummer dat daarin staat te bellen.

Als dat niet het geval is, probeer dan 1-866-797-2738 te bellen. Het is al een paar jaar geleden, maar als ze er nog steeds zijn, kunnen ze misschien helpen.

Veel succes.

(Nummer verwijst naar IMS-apparatuur,/of Sears Parts Direct Moderator).

DeWalt-luchtcompressor Creëert Geen Druk Problemen Oplossen

Vraag

Mijn DeWalt 200psi d55146 gaat aan, maar hij bouwt geen luchtdruk op en mijn regelaar zit vast en beweegt niet.

Dewalt 55146 Riemaangedreven compressor

Ik denk dat het daarom geen luchtdruk zal opbouwen. Hoe repareer ik de regelaar?

Antwoord

Het zijn twee aparte zaken, vrees ik, Damien.

De compressor moet in staat zijn om de tankdruk naar de normale limiet te pompen, zelfs als deze volledig is gepoept.

Dat u geen lucht in de tank bouwt, moet worden aangepakt vóór het probleem met de regelaar, vermoed ik.

Er zijn veel redenen waarom een luchtcompressor kan werken maar geen druk kan opbouwen. Deze pagina’s zijn gekoppeld aan de pagina Problemen oplossen.

Nadat dat probleem is opgelost, kunt u een opmerking maken als u nog steeds hulp nodig heeft met de regelaar.

Makita MAC700 Luchtcompressor Zal Geen Druk Opbouwen Voorbij 40 PSI Makita Luchtcompressor Problemen Oplossen

Vraag

De 4 jaar oude Makita 700 zal continu draaien, maar slechts 40 psi bouwen.

Makita Mac700

Licht gebruik in garagewinkel in Florida.

Ik heb net een spijkermachine gekocht om een omheining van 6,1 m te bouwen en het zou een paar dagen in het project niet werken.

Antwoord

Bill, dat is nogal een gedoe als je compressor niet goed start.

Komt er lucht terug uit de inlaatpoort terwijl de compressor draait?

Als dit gebeurt, is het waarschijnlijk dat de inlaatklep defect is. Op deze compressor kunt u alle klepplaten vervangen. Het vervangen van de klepplaat zou moeten helpen voorkomen dat lucht terugstroomt en de drukopbouw verbeteren. Als je de klepplaat vervangt, zorg er dan voor dat je ook de pakkingen vervangt.

Komt er lucht uit de olievulbuis als de compressor draait? Als dat het geval is, is dit een teken dat de zuigerafdichtingen mogelijk beschadigd zijn. Om de staat van de zuiger en afdichtingen te controleren, moet u de pomp van de machine verwijderen.

K., laat het ons weten als je vragen hebt.

TA-25100VB Jobsmart-compressor Zal Geen Druk Opbouwen Boven 50 PSI. Probleemoplossen

Vraag

TA-25100VB zal de druk niet verhogen tot meer dan 50 PSI. De motor verandert van geluid. Er zijn geen lekken.

Jobsmart TA-25100 VB luchtcompressor

Antwoord

Dit gebeurt net als de druk begint te dalen.

Als er geen extern lek is, is de kans groot dat u er een intern heeft.

De ringen moeten in orde zijn als er geen lucht uit de olievul-/ontluchtingsdoppen komt.

Dat laat kleppen achter. Controleer of de kopbouten niet los zitten. Als ze strak zitten, moet je de kop eraf halen. Er kunnen een of meer beschadigde kleppen zijn. U kunt ook een pakking vinden die geeft bij 50psi. Hoe dan ook, vervang wat kapot is (je moet op zijn minst de pakking vervangen), en je zou het moeten laten repareren.

Veel succes.

Vraag

Ik heb mijn luchtlek naar de kapotte flap kunnen opsporen.

Heb je een onderdeelnummer?

Antwoord

De handleiding kunt u opvragen bij TSC. De handleiding heeft een onderdelenlijst. Ik weet niet wat er beschikbaar is.

Veel succes.

Ingersoll-Rand-compressor Bouwt Geen Druk Op Probleemoplossing Met Ingersoll-Rand-luchtcompressor

Vraag

Mijn IR bouwt geen druk op en is gloednieuw. Het is gloednieuw en zal geen druk opbouwen.

Ze stuurden me een 23191877 klep- en pakkingset, maar geen aanwijzingen of specificaties voor koppel (spelling?)

Is het je opgevallen dat er twee ventielen in het boek staan? wtf?

Antwoord

Al, het is vreemd, maar ik denk niet ongehoord, dat een gloednieuwe luchtcompressor geen druk opbouwt.

Je post identificeerde het model niet, dus ik weet er niet veel van.

Als de olie gesmeerd was, had je waarschijnlijk de olie moeten toevoegen toen je hem thuis kreeg?

Compressoren zijn, zoals u nu goed weet, luidruchtig. Het is moeilijk om een luchtlek te horen uit een fitting of tankafvoer op een draaiende compressor. Zorg ervoor dat de tankafvoer is afgesloten. Sommige compressoren zullen u vragen om de tankafvoer een tijdje open te laten om de compressor in te breken. Hebt u de afvoer gesloten toen de uwe erom vroeg?

Controleer de zuigkracht in het filter door het eruit te trekken. Er zou moeten zijn.

Als u het moet demonteren, doe dit dan zorgvuldig, zowel voor wat betreft de hermontage als het identificeren van de locatie op de compressor van de vervangende onderdelen die u hebt ontvangen.

Zoals je weer hebt gezien, hebben veel goedkope, massamarktcompressoren geen Noord-Amerikaanse ondersteuning en worden ze gewoon gebruikt en vervolgens weggegooid.

Bambi-luchtcompressor Bouwt Geen Druk Op Bambi-luchtcompressor Problemen Oplossen

Vraag

Deze Bambi is al meer dan 20 jaar in bedrijf, maar bouwt nu geen druk meer op.

Alle suggesties zijn welkom.

Nieuwe Bambi 75-250 model luchtcompressor

Antwoord

Het werkt nog steeds, maar bouwt geen druk op? Is het geluid veranderd? Is de tankaftapkraan gesloten nadat het reservoir de laatste keer leeg was?

Geef wat meer informatie als opmerking en bezoek ook de pagina voor het oplossen van problemen met compressoren op deze site. Volg de links naar de pagina’s die vertellen waarom luchtcompressoren werken, maar geen druk opbouwen en voer enkele van de rudimentaire controles uit die daar worden vermeld.

Wat heb je ontdekt, of wat heb je niet gevonden? Geef alstublieft details en hulp om te proberen het probleem te beperken.

Antwoord

Hoewel het duidelijk is, heeft u een luchtlek? Luchtlekken zullen zich niet meer ophopen.

Deze hermetische pompen hebben een zeer laag rendement, waardoor luchtlekken geen optie zijn. NEE!

Plaats uw vinger op de ingangen van de pomp en kijk of er zuiging is? Als er geen zuigkracht is, zijn de ringen / kleppen defect, dus gooi het weg! !

Let bij het kopen van een luchtcompressor goed op het luchtverbruik. De vuistregel is dat u een derde van dat aantal moet optellen om de compressorgrootte te bepalen.

VOORBEELD: LUCHTGEREEDSCHAP met 40 lpm U HEBT EEN LUCHTCOMPRESSOR VAN 60 lpm NODIG Elke lagere compressor zal nooit uitschakelen, hij zal slijten, hij zal olie in de luchtketel laten lopen, hij zal vastlopen.

Problemen Oplossen Met Een Luchtcompressor Die Geen Druk Creëert

Vraag

Voor draagbaarheid heb ik een Yanmar-diesel die is uitgerust met een Ingersoll Rand-tank en compressor.

Het team werkt goed samen totdat het echt heet wordt.

De motor stopt dan en klinkt alsof hij gaat stoppen.

Ik ben vliegtuigmonteur. Ik weet niet veel over luchtcompressoren, behalve hoe je een luchtgereedschap erop aansluit.

De ontlastklep op de tank herbergt een actuator. De actuator is gekoppeld aan de brandstofregeling op de motor (deze zit naast de motor op deze trailer).

Het werkt ongeveer 10-15 minuten, dan begint het op te warmen en daalt tot 70psi. (normaal gemakkelijk 140-150). Dit duurt een eeuwigheid.

Ik ken de modellen van deze compressoren en tanks op dit moment niet.

Enig idee wat er mis gaat?

We zijn dankbaar voor elke hulp.

Het enige probleem is dat ik momenteel als burger in Irak ben en dat er maar heel weinig bouwmarkten zijn.

Kuiper

Yanmar dieselmotor, deze op Quincy basis

Antwoord

Hoi Cooper, leuk dat je mijn site bezoekt vanuit Irak.

Het zou voor een compressormonteur moeilijk zijn om het probleem van ver te diagnosticeren. Ik kan het niet doen omdat ik geen monteur ben.

Wat is de meest recentelijke? Wat is de temperatuur van de lucht, de compressor en de dieselmotor?

Uw systeem klinkt alsof het een drukontlasting van de PRV gebruikt om de werking van dieselmotoren te regelen. Met andere woorden, een standaard gas-/ontlaadregelaar.

De actuator verschuift vermoedelijk een kant op wanneer de druk in de tank laag is en dit opent de gasklep op de diesel om meer lucht te genereren? Als de druk van de gecomprimeerde lucht in de tank toeneemt, verschuift dat de actuator weer, waardoor het toerental van de motor afneemt. Ik gok hier maar.

Het klinkt alsof wanneer het heet wordt, de temperatuur de werking van dat gasklepmechanisme negatief beïnvloedt, en zoals je zegt, de motor blijft stationair draaien en klinkt alsof hij elk moment kan stikken.

Dat zou voor mij suggereren dat het systeem denkt dat er meer druk beschikbaar is dan er in werkelijkheid is, en het zal de motor niet laten gas geven.

Als het alleen gebeurt wanneer het (wat dat ook is) te heet wordt, dan moet hitte het smoormechanisme beïnvloeden om te voorkomen dat het goed werkt.

Dit is alles wat ik kan doen. Sorry, ik kon je niet helpen.

Hebben andere bezoekers ideeën voor Cooper?

U kunt het formulier zeker gebruiken om een vraag te stellen over wat u moet doen als uw compressor geen druk opbouwt.

Geef zoveel mogelijk informatie over uw compressor. Het merk, het model, de leeftijd van de compressor, hoeveel deze wordt gebruikt, het type voeding, alles wat u maar kunt bedenken, zal ons helpen met dit luchtcompressorprobleem.

Laat een opmerking achter met suggesties die u heeft voor het oplossen van het compressorprobleem dat iemand op deze pagina heeft geplaatst.