Compressor Blaast Motoronderbreker

Wat is er aan de hand als de compressor de motoronderbreker blaast? Hieronder vindt u enkele vragen en antwoorden over compressoren die de motoronderbreker doorblazen. Ik hoop dat ze helpen.

Alle tests met de losser en keerkleppen zijn probleemloos verlopen. Dit is de oplossing voor mijn probleem.

Resetknop voor compressormotor op één model

Mijn luchtcompressor met twee cilinders start opnieuw bij het inschakelen, waarbij de motor worstelt en de compressormotor heen en weer slingert tussen starten en draaien en vervolgens schakelt de motoronderbreker de motor uit.

De luchtslang die tussen de twee cilinders loopt, heeft een overdrukventiel. Als de motor inschakelt, kan ik het drukventiel eruit trekken en start hij goed. Het veiligheidsventiel wordt dan vrijgegeven en de motor blijft draaien op de uitschakeldruk. Het lijkt erop dat er wat druk onbalans is tussen de twee cilinders.

De reden dat ik dit zeg, is omdat als ik een van de inlaatpoorten op een van de cilinders blokkeer, de motor meteen start en de compressor goed begint te lopen en dan kan ik de cilinderpoort deblokkeren en blijft hij lopen naar de cut- druk af.

Ik heb geprobeerd de compressor te laten starten zonder de veiligheidsklep tussen twee cilinders los te laten of een van de inlaatpoorten te blokkeren. De motor had moeite om te starten tussen draaien en stoppen en de motoronderbreker brak na ongeveer 2 seconden af.

Wat zou het probleem kunnen zijn? ?

______

Het kan voor ons allemaal nuttig zijn om het merk en de pk’s van onze compressoren te kennen.

Mijn gedachten zijn dat de inlaatklep in de tweede cilinder beschadigd kan raken, waardoor er tegendruk ontstaat en de compressormotor bij het opstarten wordt overbelast.

_______________

De Compressor is een Ingersoll Rand Garage Mate 91 Liter.

De Compressor Zoemt Dan En De Stroomonderbreker Explodeert

Elke keer dat ik mijn luchtcompressor probeer te starten, zoemt hij en springt de stroomonderbreker. Ik verwijderde het deksel van de achterkant, draaide aan het ventilatorwiel en hoorde de zuiger knallen. Hij start echter niet als hij is aangesloten.

______________

Zet hem uit, laat alle lucht uit de tank lopen en probeer hem vervolgens weer aan te zetten. Enige verandering?

_______________

Ik heb alle lucht opgebruikt. Er zit geen lucht in de tank. De compressor bouwt geen druk op.

________________

Ik heb je gevraagd om de tank leeg te laten lopen, omdat dat de werking van de ontlaadklep simuleert. Lucht die opgesloten zit boven de zuiger kan de motor bij het opstarten overbelasten en uw compressorsymptoom veroorzaken.

Dus, vervolgens, elke verandering in de stroomvoorziening Dan, stop met het gebruik van een verlengsnoer als dat zo is, en zorg ervoor dat niets anders stroom trekt van hetzelfde circuit waarop uw compressor is ingeschakeld terwijl deze probeert te starten.

Als dat allemaal goed is, zorg er dan voor dat je inlaatfilter schoon is, en dan is het tijd om je condensator te controleren. Deze site heeft een pagina die uitlegt hoe u uw condensator kunt controleren.